måndag 2 april 2007

Det börjar sjunka in...

...att vi ÄNTLIGEN är hemma. Kontrollfreak som jag är var dygnet innan hemresan en pärs. Hur skulle utcheckningen hinnas med, skulle vi få plats med allt i väskorna, packade vi "rätt" saker i handbagaget (skulle vi få behålla allt efter säkerhetskontrollen - tänk om de skulle konfiskera Davids mat). Hur skulle vi fixa att byta blöjor på planet, tänk om han skrek hela vägen osv osv. Redan när jag vaknade (efter en mycket lätt nattsömn då jag vaknat och tittat på David stup i kvarten) mådde jag illa och 24 timmar senare när vi klev in i ankomsthallen på Arlanda så brast det nästan. Lättnaden var enorm och allt hade gått så himla bra! Jag kanske skulle passa på att lära mig att inte oroa mig i onödan :).
Idag har vi varit på Skatteverket och registrerat en invandring, så det var frestande att svänga förbi på jobbet och visa upp underverket men vi avvaktar med det några dagar till och håller oss hemma för oss själva och "rullar vagn" i Hågadalen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså... att genomföra en sådan här resa det första man gör med en bebis är en RIKTIG prestation!! Så skönt att det har gått bra!!
Stor kram på dig Madde och hoppas att vi ses snart!

Anonym sa...

Välkomna hem skönt att allt har gått bra och att ni är lyckligt och väl hemma.
Kerstin och Barbro de andra hälsar också

Anonym sa...

Ett stort grattis från Moskva!
Härligt med barn
Tycker
/Ove

ViP sa...

Välkomna hem!
Vi får ta och "rulla ikapp" (eller ihop) snart nog tycker jag, Nora och Annika.

Christian Erlandsson sa...

Måste vara härligt med promenader även om det idag blev kallare igen!
Utan att kunna barnvagnar, är inte det där en Brio Offroad 4x4 Ultra Traction SleepMaster?

På 4/5 foton på David så är han i vad Anders kallade "strömsparläge" - ni får komma ihåg att plocka upp kameran även när han är i farten också!) så att vi som följer bloggen får lite action! :-)

Ingeli sa...

Härligt att höra att verkligheten kommer ikapp. Och att resan gick så bra som den gjorde. :)

Håller med Christian, fler bilder på den vakna lille krabaten röstar jag med på! :) Han är ju söt som få och då måste vi få fler bilder! Lyss till folkets röst! ;)