måndag 19 mars 2007

Han växer så det knakar...

Vår lille kille, som inte är så jätteliten längre, har hunnit växa ur sina första kläder. Utan att ens ha använt dom! Det är tur att det finns bytesrätt...
Enligt senaste uppgift är han nu 66.8 cm lång (otroligt att han ligger så still när de mäter att de kan mäta millimetrar ;) och väger 8.3 kg.
Styrketräning är alltså ingen dum idé... Anders har sitt på det torra och jag får väl hävda att lastning av höbalar kvalar in.
Vi hoppas såklart att få åka RIKTIGT snart och hoppar högt varje gång telefonen ringer. Alla barngrejjer som vi ska ha med på resan är packade, vaccinationer är avklarade och alla våra kläder är tvättade och strukna. Fast det kanske är det som är felet... Jag ska nog ta och boka tid för klippning så kommer de garanterat att ringa innan jag hinner gå!

1 kommentar:

Christian Erlandsson sa...

Hade nästan förväntat mig en liten blogg så här dags med nyheterna, men nu får jag kommentera en lite äldre nyhet istället :)

Självklart tänkte jag passa på att säga ett jättestort GRATTIS!! Vi ses om en vecka + lite till när hela familjen är samlad! (höll på att skriva "samplad" utan att märka det - det är väl de gamla synth-takterna som spökar)